|
|
|
مشخصات پرسنلی
|
|
نام و نام خانوادگی: سپیده سلطان محمدلو
رتبه علمی: استادیار
مقطع و رشته تحصیلی: دکترای روانشناسی بالینی
گروه آموزشی: روانشناسی بالینی
آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
تلفن محل کار: 22180045
پست الکترونیک:
Se.Soltanmohamadlo@uswr.ac.ir
Sepideh.soltanm@gmail.com
سایت دانشگاه: http://www.uswr.ac.ir
|
|
|
Scholar
|
تاریخ بروزرسانی:
28/ 3/ 1402
|
|
سوابق تحصیلی دانشگاهی
|
|
سال
|
درجه
|
نام دانشگاه / موسسه
|
مکان
|
رشته تحصیلی
|
|
1388- 1385
|
کارشناسی
|
دانشگاه تبریز
|
تبریز
|
روانشناسی بالینی
|
|
1392- 1389
|
کارشناسی ارشد
|
دانشگاه علوم پزشکی ایران- دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انستیتو روانپزشکی تهران)
|
تهران
|
روانشناسی بالینی
|
|
1399- 1393
|
دکترا
|
دانشگاه علوم پزشکی ایران- دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انستیتو روانپزشکی تهران)
|
تهران
|
روانشناسی بالینی
|
|
زمینه های تخصصی
|
|
روانشناسی بالینی
|
|
رواندرمانی فردی اختلالات خلقی و هیجانی و اختلالات طیف وسواس... با رویکرد شناختی –رفتاری
|
|
رواندرمانی فردی بزرگسال با رویکرد طرحواره درمانی و مدتراپی
|
|
سوپرویژن درمان شناختی- رفتاری
|
|
سوپرویژن طرحواره درمانی و مدتراپی
|
|
پژوهش در زمینه اختلالات طیف وسواس
|
|
فعالیت در زمینه آموزش مهارت های زندگی
|
|
سایر درمان های موج سوم (ACT و Mindfulness)
|
|
زوج درمانی با رویکرد طرحواه درمانی
|
|
سوابق آموزشی
|
|
سوپروایزر مرکز آموزشی- درمانی روانپزشکی رازی وابسته به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی (بخش نشاط)
|
|
تدریس درس انگیزش و هیجان مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در نیمسال اول تحصیلی 1402- 1401 دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
تدریس درس مشاوره و رواندرمانی مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در نیمسال دوم تحصیلی 1402- 1401 دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
تدریس درس مشاوره و رواندرمانی 1 و 2 کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی 1393- 1392
|
|
تدریس درس روانشناسی تحولی مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در نیمسال دوم تحصیلی 1402- 1401
|
|
تدریس درس روانشناسی عمومی و رشد مقطع کارشناسی رشته بینایی سنجی دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال اول تحصیلی 1395- 1394
|
|
تدریس درس تاریخچه و مکاتب مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در نیمسال دوم تحصیلی 1402- 1401 دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
تدریس درس رشد فردی مقطع دکتری عمومی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی 1401- 1402
|
|
تدریس کارگاه مدیریت زمان برای دانشجویان در داشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی 1402- 1401
|
|
تدریس کارگاه مدیریت روابط عاطفی برای دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی 1402- 1401
|
|
گرنتها و طرحهای پژوهشی مصوب
|
|
سال
|
عنوان
|
|
1398
|
مجری طرح پژوهشی "مقایسه طرحواره ها، ذهنیت های طرحواره ای در افراد دارای وسواس مذهبی، وسواس غیر مذهبی و گروه مذهبی نرمال"
|
|
1393
|
همکار پژوهشی طرح پژوهشی "تعیین حساسیت و اختصاصی بودن پرسشنامه اختلال خلقی و مقیاس تشخیصی طیف دوقطبی برای غربالگری اختلالات دوقطبی در بیماران مبتلا به MS."
|
|
1393
|
همکار پژوهشی طرح پژوهشی "بررسی اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی ترانس کرانیال (rTMS) همزمان با ERP در بیماران مبتلا به OCD. طرح داخلی کلینیک آتیه.
|
|
1391
|
همکار پژوهشی طرح پژوهشی "مطالعات کتابشناختی افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی". مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران.
|
|
1390
|
همکار پژوهشی طرح پژوهشی ملی "هنجاریابی آزمون¬ شخصیتی چند وجهی مینه سوتا- نوجوانان در جمعیت نوجوانان ایران". شبکه تحقیقات سلامت روان- دانشگاه علوم پزشکی تهران- انستیتو روانپزشکی تهران
|
|
مسئولیت های دانشگاهی و علمی
|
|
از سال
|
تا سال
|
مجمع علمی
|
|
1402
|
تا کنون
|
استادیار آموزشی گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
1401
|
تا کنون
|
سوپروایزر بالینی بیمارستان رازی دانشگا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
عضویت در مجامع علمی
|
|
از سال
|
تا سال
|
مجمع علمی
|
|
1392
|
کنون
|
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
|
|
1399
|
کنون
|
داور مجله Practice in clinical psychology، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
|
|
|
|
1- انتشار مقاله در ژورنال خارجی
|
|
سال
|
نام مجله
|
عنوان مقاله
|
شماره مجله و صفحه
|
|
2021
|
Psychological studies Journal
|
Adolescent Girls Body Dysmorphic Symptoms: A path Analysis of Body Dysmorphic Disorder Based on Obsessive-compulsive Symptoms Obsessive and Metacognitive Beliefs
|
67, 127–138
|
|
2022
|
Smart Health
|
Designing therapeutic application and studying Efficacy of Internet- based cognitive behavioral therapy to people with obsessive- compulsive disorder: Study protocol. 2022
|
24- 100280
|
|
2022
|
Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences
|
Effectiveness of Technology-based Interventions for scrupulous Obsessions and Compulsions: A Case Report
|
16(2)- DOI: https://doi.org/10.5812/ijpbs-118186
|
|
2021
|
Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences
|
Comparing schemas and schema modes of Individuals with High and Low Scores in scrupulosity and normal religious people
|
16(1):e111752
|
|
2- انتشار مقاله در ژورنال داخلی
|
|
سال
|
نام مجله
|
عنوان مقاله
|
شماره مجله و صفحه
|
|
1391
|
پژوهش های علوم شناختی و رفتاری
|
. بررسی ارتباط بین سیستمهای فعالساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجان و فراشناخت با نگرانی.
|
2- 85- 100
|
|
2017
|
Razi Journal of Medical Sciences
|
Frequency of types of mood disorders and suicidal ideation in patients with multiple sclerosis
|
23:15-17
|
|
2017
|
Journal of Research and Health
|
The role of mindfulness and spiritual intelligence in students mental health
|
7(1):594-601
|
|
مقاله علمی در کنفرانس/سمپوزیوم...
|
|
سال
|
عنوان کنفرانس و سمینار
|
عنوان مقاله
|
مکان
|
|
1391
|
نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
|
بررسی رابطه ابعاد شخصیتی روانرنجورخویی، برونگرایی و عزت نفس و مقایسه تفاوت های جنسیتی.
|
سنندج
|
|
1391
|
پنجمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان
|
رابطه بین سبک های دلبستگی کودکان و سبک های هویتی با مقایسه تفاوت های جنسیتی
|
تهران
|
|
چاپ کتاب
|
|
سال
|
عنوان کتاب
|
ناشر
|
تالیف/ترجمه
|
|
1391
|
اختلال وسواسی- جبری، درمان شناختی- رفتاری برای کودکان و نوجوانان
|
انتشارات ارجمند
|
ترجمه
|
|
تسلط به زبانهای خارجی
|
|
ردیف
|
عنوان
|
|
1
|
زبان انگلیسی (تخصصی) خوب
|
|
2
|
زبان انگلیسی (عمومی) متوسط
|
|
فعالیتهای بالینی
|
|
ردیف
|
عنوان
|
|
1
|
فعالیت در مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد شناختی- رفتاری و طرحواره درمانی به مدت 5 ماه
|
|
2
|
فعالیت در خوابگاههای 16 آذر و حافظیه دانشگاه علوم پزشکی تهران به مدت 9 ماه
|
|
3
|
فعالیت در مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره سگال با رویکرد شناختی- رفتاری و طرحواره درمانی به مدت 3 سال
|
|
4
|
فعالیت در مرکز روانشناختی "زی با مهر" بزرگسال با رویکرد شناختی- رفتاری و طرحواره درمانی به مدت 3 سال
|
|
5
|
ارائه خدمات روانشناختی با رویکرد شناختی- رفتاری و طرحواره درمانی (تحت نظارت اساتید) در درمانگاه دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان(انستیتو روانپزشکی تهران) در دوره دکتری
|
|
6
|
گذراندن دوره اینترنی با رویکرد شناختی- رفتاری در درمانگاه دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انستیتو روانپزشکی تهران)، بیمارستان روانپزشکی ایران و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)- از مهر 1396 تا مهر 1397
|
|
7
|
فعالیت در بخش رواندرمانی کلینیک آتیه درخشان ذهن با رویکرد شناختی- رفتاری به مدت 4 سال
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|